Status fotjäveln

2kommentarer

Igår när jag vaknade kunde jag knappt gå. Eller jag kunde inte gå. Jag linkade ner i tvättugan med tårarna brännande längst ytterst i tårkanalerna. Så ont gjorde fotjäveln igår. Allting kändes bara deppigt hela dagen och jag började tänka tankar som handlade om att skita i Marathon och kanske istället satsa på något helt annat som just nu är uppskjutet på grund av Maran. Jag smörjde med Voltaren och lät foten vila vila vila.

Idag när jag vaknade gick jag helt normalt till toaletten. När jag väl var framme kom jag på att det faktiskt knappt känns i foten. Eller det känns men det gör inte ont sådär som igår. Nu blir det svåra att ändå hålla mig borta från löprundorna hela veckan. Men så fort jag tänker på den där smärtan jag upplevde igår....

Idag blir det lite jobb med Kollegan...

2 kommentarer

carro

27 Jan 2009 09:59

Om det är hälen det gör ont i, liksom under hälen kan det vara hälsporre. Avhjälpt med ett litet inlägg man köper på apoteket. kan tydligen uppstå om man går eller står extra mycket. Måste ju gälla springa med.

carro

27 Jan 2009 23:04

om du kallar dig själv kollegan i min blogg vet jag inte riktigt vad jag ska kalla mig i din. Men jag har smakat lite på det och kommit fram till att "chefen" känns bra.

Kommentera

Publiceras ej