Ännu en lugn tråkdag

0kommentarer

Idag har jag lite tråkigt igen. Har tvättat och nästan packat klart inför avresa mot Gotland imorgon. Har också fixat lite i garderoberna våra så det blev lite mer plats. Sedan så har jag även ritat lite på hur jag önskar att köket ska se ut efter renoveringen vi planerar under hösten-vintern. Nu har jag inte så mycket mer att göra, Sommar i P1 är snart slut... Kanske är det bra att jag haft tre lite halvtrista och sega dagar med tanke på vad som kommer...

Torsdag-söndag Visby.
Måndag-söndag jobb.
Sedan bär det snart av till Prag och så får Favoriten ÄNTLIGEN semester och jag håller tummarna för att det hinner byggas upp ett riktigt härligt högtryck tills dess. Vi behöver lata dagar i solen tillsammans!

Ska i alla fall ta och göra mig i ordning och åka in mot city för att kolla om min favoritskjorta från VILA som blev fläckig på kusinträffen i söndags möjligen finnes på rea så jag kan köpa en ny. Ska också ta en fika ENSAM! Är sugen på att sitta på ett fik med en latte och en bulle och en bok ENSAM. Konstigt va?!

Men sedan möter jag upp Favoriten när han jobbat klart för lite myskväll...

Kommentera

Publiceras ej