Goes on and on

0kommentarer

Idag tog jag sovmorgon. Det var sovmorgon eller morgonpromenad och valet föll inte på promenaden. Kanske mycket beroende på vår kortspelarkväll igår. Jag försökte förgäves vinna över Favoriten. När jag till slut lyckades fick jag känslan av att han låtit mig vinna med flit så för att garantera att så inte var fallet tvingades vi spela en runda till. Som jag för övrigt förlorade så nu väntar ju revanch igen... Neverending story!

Har Sushilunchat med Gamla Kollegan. Alltid lika trevligt!

Sedan fyndade jag lite på halva reapriset-reor. En liten klänning/tunika, ett par chinos (50spänn!!!!) och en kofta som iofs var på fullt pris men inte ens det var speciellt dyrt. Nu har jag lite att fylla resväskan med när den nu åter ska packas för en helg i Prag. Tydligen någon sorts högtryck över Europa, det låter bra tycker jag! Ser fram emot kall öl på uteservering mest hela dagarna...

Ikväll blir det lite Bodypump igen, tisdag ju...

Kommentera

Publiceras ej