Livet upp och ner

1kommentarer

Klickar som vanligt igenom listan med bloggar jag brukar läsa, en del tillhör människor jag känner andra är skrivna av människor jag aldrig träffat men ändå läser så gott som varje dag. När jag kommer fram till en av favoriterna som jag läst över ett år tror jag har den stängts med lösenord. Så himla typiskt att det var en av de som skrivs av en människa jag aldrig träffat och inte känner mer än via orden som skrivs i bloggen. Kan alltså inte be om något lösenord på något sätt...

Jaja, jag får trösta mig med att fika på Stallbacken i Örebro nästa gång jag har vägarna förbi. Möjligtvis på väg till Vänersborg i sommar?! Lite lustigt att jag tipsade Gamla kollegan om Stallbacken när hon skulle till Örebro, det verkar så himla trevligt sade jag... Som om jag vet?! Men på något sätt så gör jag det genom den där numera lösenordsskyddade bloggen, hon fikade nämligen på Stallbacken och det såg avundsvärt ut!

Kan man hoppas att Madeleine läser här och känner att jag är en hyvens prick som borde få lösenordet?!

1 kommentarer

carro

30 Jun 2009 22:23

jag har fikat där - det ÄR bra. ps. I'm back.

Kommentera

Publiceras ej