Tidens gång

2kommentarer

Snart händer det igen, det blir jobbigare och jobbigare i motsats till andra saker som brukar bli lättare ju fler gånger man tar sig genom dem. Jag önskar att jag kunde uppleva det hela lite mer gradvis men fungerar inte så. När jag vaknar imorgon har jag alltså över natten blivit ett år äldre igen. För jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag blir inte en dag äldre för var dag som går utan jag blir ett år äldre i taget -en gång om året.

Tur att jag fixat tårta till ett helt fotbollslag eftersom jag glömt folk att osa på födelsedagsfika-inbjudan. Nu verkar det som en del av styrkan inte dyker upp så det kommer finnas en hel del att använda till tröstätande imorgon. Egentligen kanske inte så mycket för att tröstäta men en gång om året blir man lite extra påmind om vad man har och framförallt vad man inte har (än).

2 kommentarer

Åsa

27 Jun 2009 16:44

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! =)

27 den 27:e ;) samma som jag hade iår men + 1år då'ra :)

Kram!

Anonym

27 Jun 2009 16:45

Kommentera

Publiceras ej