Bra start

0kommentarer

Dagarna rullar förbi och idag är det åter måndag. En ledig sådan, skönt! Har börjat med pilates och promenad, väldigt skönt. Om det inte vore för min mage där något verkar ur led. Igårkväll hindrade den mig från att sova, en känsla som mitt emellan ont och hunger. Vet inte vad det är som hänt riktigt men som min mor så förstående brukar säga så går det över när det är som värst.

Sabbade hela fastan igår också. Favoriten säger att det inte är någon fara för att det inte var så att jag egentligen föll för någon frestelse, dessutom hävdas det att hembakat måste var det bästa att bryta fastan med eftersom det inte innehåller konstgjorda tillsatser. Hur som helst känns det kanske som ett halvt misslyckande snarare än en magplask så jag fortsätter fastan trots avbrottet för Svärmormors hembakta kokostoppar och kubb igår.

Kommentera

Publiceras ej