Säg ett eller två...

5kommentarer

När jag med min beslutsångest står inför ett val av något slag säger jag ofta till favoriten just det, säg ett eller två. Innan jag frågar jag har ordnat valen i en speciell ordning på något sätt så att de representerar en siffra. (Kan även vara säg ett, två, tre eller fyra.) Jag har ju inte alltid Favoriten vid min sida men tackar gud för mobiltelefonen och har tappat räkningen på alla gånger jag stått i provhytten, omöjligt kunnat välja mellan två klädesplagg och därför skickat iväg ett sms med krav på snabbt svar. Det är ett oslagbart system! Det bästa är att om Favoriten säger två och jag känner en besvikelse över att han inte sade ett så vet jag ju att det är ettan jag vill ha. Helt underbart!

Orsaken till att jag kom att tänka på det här systemet är något jag läste i en blogg nyligen... Bangkok Marathon... Vore det inte något för mig?! Fast ännu ett halvår med Marathon-träning... Jag som börjar känna att det ska bli skönt när det här är över i slutet av maj... Men ändå har en tanke fötts... Vore det inte hur coolt som helst!? Du och jag S... Och så Teggel då... Den där Thailandsresan vi tänkt göra i december-januari kan ju tidigareläggas... Samtidigt... Det är en massa tid som ska läggas på träning... Kan man ens anmäla sig som utlänning?! Ni märker... En tanke har fötts!

5 kommentarer

Ingis

31 Mar 2009 09:11

Go for it!!!!!

Anonym

31 Mar 2009 20:26

Koftan kommer från VILA. Kraam

S

07 Apr 2009 20:08

JAJAJJAJAJAAAA GUD VA KUL!!!

Självklart kan man anmäla sig som utlänning men man ska bära gult för att respektera kungen. Om ni har planerat att åka till Thai så kan jag visa er ALLT som är värt att se + att jag saknar dig så himla mkt så det skulle va så underbart att ses... haha du ja å teggel! Du måste grunna det massa! Förresten vilken klass tränar du? Vi ska träna att klara loppet 6 ti

S

07 Apr 2009 20:08

JAJAJJAJAJAAAA GUD VA KUL!!!

Självklart kan man anmäla sig som utlänning men man ska bära gult för att respektera kungen. Om ni har planerat att åka till Thai så kan jag visa er ALLT som är värt att se + att jag saknar dig så himla mkt så det skulle va så underbart att ses... haha du ja å teggel! Du måste grunna det massa! Förresten vilken klass tränar du? Vi ska träna att klara loppet 6 timmar.

S

07 Apr 2009 20:09

DREAMTEAM!

Kommentera

Publiceras ej