Skolk på en söndag

0kommentarer

Söndag och jag brukar asbolut itne sitta här och knappra på tangenterna. Men jag skolkar TSM idag.

Halsontet återvände lite efter fredagskvällen på stan. Vet inte om det var allt gapande för att överrösta musiken på nattklubbarna eller om kroppen faktiskt inte var redo för alkoholintag ännu. Tar det säkra före det osäkra och ger kroppen en hel veckas ledigt från träning och kör igång imorgon eller på tisdag.

Igår tog jag och Favoriten en lååång promenad. Sedan käkade vi Buffé, kan verkligen rekommenderas! Allt det bästa från asien, thai, sushi och frukter. Efter det var det pjäxjakt. Favoriten slog till på ett par nya pjäxor jag hittade ett par skidglasögon som jag inte kunde stå emot trots att det tar upp hela mitt lilla ansikte.

Nu måste jag bestämma mig snart om jag ska följa med ut till småstaden. Favoritens mormor lockar men att titta på fotboll hos Svärfar dessförinnan lockar mindre...

Kommentera

Publiceras ej