3-4veckor = x dels år. Carro?

3kommentarer

Jodå, dagen fortsatte på samma tema. Hon som skulle titta närmre på min fot missade mig i listan på patienter så tre personer som egentligen var efter mig gick före. En hel massa tid senare ägnade hon cirka en kvart åt att köra in sin tumme jättehårt på den allra ömmaste punkten medan hon pratade i termer som tre till fyra veckors träningsuppehåll... Inte en bra kombination, jag började gråta och undrade om hon verkligen inte kunde göra någonting?!

-Du har ju fått recept på starkare smärtstillande och antiinflammatoriskt, hjälper inte det får du väl komma tillbaka. Men det kan vara seglivat sånt här...

Sedan fanns det inte en enda byxa någon enda av stans alla butiker som inte gav mig elefantrumpa, på den trånga bussen blev jag armbågad i huvudet och glömde köpa värmeljus.

Som sagt, gråa dagar skyndar aldrig på!

3 kommentarer

s

05 Oct 2009 19:24

krama om

Pollys mamma

05 Oct 2009 20:46

"Den vinner som är trägen,

han förlorar som ger upp."



Vissa dagar är gråare än andra, men jag skriver ändå som efter ett av dina lyckade lopp: Du är min idol!

caroline

06 Oct 2009 08:29

Åh vad jobbigt! Mest för att man kanske misstänker att det inte kommer gå över av sig själv bara för att de säger det och då skulle de lika gärna kunna göra något med en gång. Men 4 veckor det är ju faktiskt en trettondels år så mycket kan ju hända på den tiden!

Kommentera

Publiceras ej