Behövande

2kommentarer

Jag tycker mig behöva så mycket just nu. Skor, vantar, myshalsduk till mina morgonpromenader, byxor och så vidare i all oändlighet. Det är frestande att bara springa ut och skaffa alltihop på ett bräde men det finns risk att det blir för mycket månad kvar i förhållande till lönetillgångarna då... Och när jag tänker efter riktigt noga kan jag nog vara utan en del av allt jag tycker mig behöva, fast tänker jag ett varv till så är det inte som att jag inte har råd och herregud, pengar kommer det ju nya minst en gång i månaden...

Idag blev det i alla fall nya löparskor. Mer redo än såhär blir jag inte inför årets bästa runda...

2 kommentarer

Lisa

26 Oct 2009 15:57

jag börjar bli nervös...

carro

26 Oct 2009 20:15

jag tycker att man skall passa på! Det kommer en dag när pengarna borde användas till blöjor, galonisar och skorvkräm och då är det bra om man övat mycket och länge på att spendera pengar på sig själv! kram

Kommentera

Publiceras ej