Det blir nog ingen rubrik idag

1kommentarer

Nu ska jag gå till gymet, min nya grej. Känns rätt så bra ändå... Skönt att få använda kroppen lite. Provar lite crosstrainer och cykel också för att se hur foten reagerar. Gissar att jag nästa vecka är igång lite smått med löpningen. Ska bli skönt att slippa det här tillståndet som såklart beror på endorfinabstinens, vad annars?! Och det är faktiskt en abstinenskänsla jag har i kroppen när jag inte kan träna. Tackar min kära syster som är klok som en bok och får mig att inse att lösningen på min värdelöshetskänsla kan vara så enkel. Allt som oftast finns svaret hos någon av alla systrar där ute.

Så hoppas att gymet ger lite endorfinkick nu, kan behövas inför den planerade revanchen i helgen!  Eller vad säger du, Kollegan?

1 kommentarer

Kollegan

16 Oct 2009 10:16

Ja imorgon är de revacnh. Fredrik undrade nog varför jag skrattade till då och då efter att vi släckt lampan.. Jag sa bara tysk läkare, men han fattade ingeting :) Nu blir de spinning för att tömma ångesten från igår!

Kommentera

Publiceras ej