Gråa dagar

0kommentarer

Det är en sådan där dag ni vet... Börjar med att tandläkaren meddelar VAB så min tid hos henne är inställd och jag måste försöka hitta en ny lucka att pressa in henne i. Det gick inte så bra så på fredag blir det tandläkareundersökning hos en tandhygenist.

Sedan fortsätter det med att tiden går för fort så jag som alltid gör gröt i kastrull får för mig att istället använda mikron. 3 minuter senare är det gröt i hela mikron...

Nu tuggar jag i mig det lilla som blev kvar i skålen och ska pallra mig iväg för att låta någon titta lite närmre på min fot. Kan bli en riktig skitdag det här!

Det finns en fagrare glans, någon annanstans
Du får hoppas som om himlen fanns, och tro och be att det ska gå
För du får ingen tröst, av din inre röst
Den vill knäcka dig varenda höst, och gråa dagar skyndar aldrig på
-Lars Winnerbäck

Kommentera

Publiceras ej