Tack för titten som farfar sade

0kommentarer

Jaha, lägenheten är inte alls så städad som jag tänkt att den skulle vara idag vid den här tiden. Men eftersom det beror på att lilla mamma kom på spontanvisit så gör det inte det minsta. Jag måste börja skärpa mig när det gäller socialt umgänge, hamnar så lätt här i soffan och gör ingenting. Eller så är jag ute och springer eller sitter ensamn på ett café, inte precis så jag vill ha det men det är så det blir...

Varit hos tandläkaren också. Det svarta som jag trott var ett hål var bara en trasig lagning. Känns inte alls lika smutsigt som om det faktiskt varit ett hål, känns inte lika mycket som mitt fel heller. Men bytas ut ska den ju...

Sedan har jag handlat sådär tungt igen så nu finns det lite mat hemma. Skönt att veta att man har i skåpen! Köpte hem lite vin som också är skönt att veta att man har i skåpet. Så ikväll ska jag laga till vad jag hoppas blir en supergod fredagsmiddag och mysa hela långa kvällen med Favoriten.

Trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej