Vinden har vänt

0kommentarer

Började dagen med en tallrik gröt och sedan en sväng till gymet. Tror jag kommer kunna riva av lite gymträning två gånger i veckan. Behöver bli lite starkare, hoppas att jag också kommer se starkare ut. Kanske lagom till semesterbilderna. Usch, innan det ska klickas med kameran i närheten av min kropp iklädd bikini måste det hända något med de där siffrorna på vågen där i omklädningsrummet. Får se vad vi kan göra för att det ska ske...

Till skillnad mot förra veckan när jag gick runt med en allmän känsla av misslyckande och värdelöshet gick jag idag ifrån ett jobb och kände mig nöjd med min insats. Inte ofta jag är bättre än mina sjukt höga förväntningar på mig själv men idag får nog läggas till de gångerna. Det sköna är att det inte var ett av de jobben som vem som helst kan göra med förbundna ögon. Då känns det faktiskt ännu lite bättre...

Handlar det vekligen bara om lite endorfiner....? Isf borde de säljas på burk!

Kommentera

Publiceras ej