Återblickar

1kommentarer

Sitter och läser i min egen blogg (!?) om mitt eget liv (!?) för ungefär ett år sedan. Då hade jag ännu inte börjat jobba för chefen som svarar såhär på ett feg-SMS om att man mer eller mindre supit bort mobilen hon givit en för mindre än fem dagar sedan:

"Hej! Oj! Drulleförsäkring brukar funka. Antar att du ringt den o att den är borta. Du, jag vet hur det känns, been there done that. Men med min privata. Skönt att veta att du inte spottar i glasen. Det uppskattas. En hederlig fylla ;) Du får köpa en ny o jag ska se hur vi kan lösa det sen. Vila huvudet. Kram"

Förstår varför hon varje gång hon överlämnar något till mig (såsom SL-kort, andra biljetter eller namnskyltar) upprepade gånger förklarar att "den/det här får ni absolut inte tappa bort".

1 kommentarer

Kollegan

16 Sep 2009 21:46

Lustigt att de bara är till dig hon säger de till :) (till mig sa hon iof att jag skulle ha mobilen i ett fodral, ungefär samma sak) oj vad tiden gått fort, redan ett år sen den där festen. De får vi göra om snart, en gång om året åtminstone!

Kommentera

Publiceras ej