Kommentarer på Min söndag

1kommentarer

"50 minuter?? Herremingud va bra!!
stolt att vara kompis med en sån snabb brud

BTW, Mad Men - I love it! Blev lite full i skratt när jag såg skådespelerskan som spelar "Betty" agera lesbisk (och aggressiv) i "Anger manegement (hur f*n det nu stavas). Hon satt å råhånglade med en annan brud. Tala om att en skådespelare ska klara av kontraster =) "
  -Pollys mamma

Tack! Du kan också göra det om du bara vill!
Kanske är det lite som vårat jobb att vara skådespelerska? Från klassrum till syncentral till träningshall till...

"nu saknar jag majathon-bloggen lite, min största inspiration till träning. sjukt bra att springa på 50 minuter. du är grym!" -Lolly


Tack! Du kan också göra det om du bara vill! Ska försöka lägga in lite mer träningsinspiration (har ett superbra intervallpass att tipsa om tex) här istället, men kanske kan majathon återuppstå någon dag...

"oh, kan du inte smtta mig med lite träningsvilja?" -Caroline

Träningsvilja, svininfluensa... Jag ska göra mitt bästa!

"Imponerad" -Kollegan

Tack! Du kan också göra det om du bara vill!

1 kommentarer

caroline

01 Sep 2009 14:01

Det är viljan det hänger på alltså? Kan iaf konstatera att jag absolut vill att viljan skall infinna sig! :) Har dessvärre problem med mitt knä varför jag misstänker att just löpning inte kommer bli aktuellt. Men finns viljan kan man ju använda den till en annan sport.



Kanske kan inspirera med lite motiverande tankar som man kan använda sig av när man känner för att äta choklad istället för att röra på sig?

Kommentera

Publiceras ej