Älskar mitt nya kök!

2kommentarer

Idag när jag jobbat klart handlade jag ungefär tjugo kilo mat som sedan kånkades hem. Väl hemma påbörjade jag min lilla invigning av köket. Hittils har det mest varit Favoriten som tillagat den ena måltiden godare än den andra i vårt nya kök så idag tyckte jag det var min tur. Temat var tydligen ska det vara så ska det vara.

Nu är jag helt slut! Men frysen är fylld med GI-frallor, valnötsbröd och kycklinggryta. Till middag åt vi supergod fisk. Det är inte klokt vad man kan hinna med mellan några maskiner tvätt.

2 kommentarer

Freddy

22 Feb 2010 13:32

Hej!!



Nyfiken om du ska också skida 9 mil snart? Dvs Vasaloppet eller öppetspår.

Jag ångrar lite faktiskt att jag anmälde mig till skidtävling, jag är inte lika vältränad som i höstas... Ha de så bra! /Fredrik

Pollys mamma

22 Feb 2010 21:45

Pollys mamma undrar om man kommer få se några bilder på det nya köket. Pollys mamma är n-y-f-i-k-e-n =)

Kommentera

Publiceras ej