Nope

1kommentarer

"Hej!! Nyfiken om du ska också skida 9 mil snart? Dvs Vasaloppet eller öppetspår.  Jag ångrar lite faktiskt att jag anmälde mig till skidtävling, jag är inte lika vältränad som i höstas... Ha de så bra! /Fredrik"

Nej, inga skidor för min del. Men jag ångrar att jag INTE anmält mig och tränat, har verkligen varit bästa vintern på länge för skidträning. Är heller inte i samma form som i höstas och absolut inte som i våras men man kan ju bli! Lycka till med skidorna! När ska du åka? Öppet spår eller på söndagen?

1 kommentarer

Freddy

25 Feb 2010 15:58

Jag kommer åka öppet spår på söndag. Enligt test från IBM att jag kommer åka på 7,5-8,0 h. Få se om det stämmer med deras antaganden. =)

Vad hände med svensk klassiker? du som pratade om att vi hade gjort 25 % del av klassisk i höstas efter Lidingöloppet.. Vad blir de för nästa tävling för din del? /Freddy

Kommentera

Publiceras ej