Sugen på te

0kommentarer

Det är konstigt vad som hinner hända medan man är borta bara tre veckor. Idag på väg från morgonjobb tänkte jag köpa en kopp te på takeawayställe. (Har ju ingen köksutrustning framme och i det här klimatet är te ett måste!) Men tro mig eller ej, stället hade bommat igen. Helt utan förklaring står lokalen där bara och ekar tom. Så kan det gå.

Sedan så har ju de där ynkliga små kilona som jag lyckades bli av med innan semestern såklart kommit på plats igen. Får se om Favoritens och min deal kan skrämma iväg dom...

Nu ska jag bara ta det lugn här på min luftmadrass innan det blir lite mer jobb, träning och så packning. Imorgon flyr vi till småstadstrakten så att köket kan renoveras i lugn och ro. Och kanske får våra kroppar vila sin skönhetssömn på något lite mer bekvämt än varsin luftmadrass.

Kommentera

Publiceras ej