Så går åter ett år

3kommentarer

Nu är det dags att börja öva på att säga tjugoåtta när någon frågar hur gammal man är. En fråga man i och för sig får allt mer sällan ju fler år man har att skryta med. Som vanligt har jag inte åldrats en minut de senaste trehundrasextiofem dagarna utan blir plötsligt över en natt ett helt år äldre på en gång.

Dagen var i alla fall bra. Först med jobb, jobb och jobb (självförvållat!). Sedan med trevlig middag med drygt halva familjen, stort tack till ni som kom och räddade min födelsedag från att bli en helt vanlig arbetsdag!

Nu ska jag se om jag har några kläder att packa till resan som bär av imorgon. Sedan bjuds svärfar på lunch innan han och Favoriten ska golfshoppa och jag ska inför-semester-shoppa.

Tror det blir en riktigt varm dag...

3 kommentarer

Sara

29 Jun 2010 10:09

Grattis i efterskott min fina vän, förlåt att jag glömde! Älskar dig!

c

30 Jun 2010 19:03

skulle du räkna åren jag minns att gratta är du ju purung!

Ingis

01 Jul 2010 15:14

Åh men va fan....hur kunde jag glömma??? FÖRLÅT!!



Stor bamsekram från uschliga mig som inte kom ihåg!



Kommentera

Publiceras ej