Blunder

3kommentarer

Har haft lite huvudbry över Klänningen som ska bäras på Stora dagen om cirka sex veckor. Den inhandlades i Norge och fanns bara i en av de två storlekar som brukar passa mig. Väl anländ till Sverige och provad har den fått följa med på jakt efter någon som skulle kunna tänkas sy in den en aning. Förgäves.

Så idag klickade jag runt för att se om jag kunde hitta den i en storlek mindre istället. Börjar fundera när jag helt klart har fått upp en bild på exakt rätt klänning men den ser väldigt lite ut som den jag har hänger på galgen. Klickar runt lite till. Jo, det är ju rätt klänning men... Den är liksom annorlunda och faktiskt finare...

Det är nu jag inser hur jag provat klänningen och att en klänning sällan sitter speciellt bra bakochfram...

3 kommentarer

Caroline

10 Mar 2010 17:52

Hahaha! Hur kul som helst ju. HUr blev den rättvänd då?

Trean

10 Mar 2010 21:50

tillåt mig småle...och gapskratta!! Underbara du...lika vacker bakåfram som uppåner!

Kramen

femman

11 Mar 2010 21:19

skrattar typ ihjäl mig!! tänkt på det här hela dan, så typiskt dig!!

Kommentera

Publiceras ej