Gört!

1kommentarer

Jag har fortfarande problem med träningen. Inget riktigt sug... Kanske har jag sett till att kroppen samlat på sig för mycket negativa minnen den senaste tiden. Göteborgsvarvet var ingen höjdare, Milspåret blev också tungt och Bodypumpen i fredags ska vi inte tala om. Alla utfall och knäböj känns fortfarande i rumpa och lår som inte upplevt styrketräning på väldigt länge.

Nu sitter jag här med avbokat jobb och alltså inga ursäkter för att inte ta den där rundan i löpstassen som latmasken satte stopp för imorse. Jag vet verkligen inte vad som tagit åt mig... Det är väl inte så mycket att sitta här och fundera över egentligen. Tänk inte, bara gört!

1 kommentarer

c

31 May 2010 21:26

kanske ska byta träning? till någon lagsport? eller kanske unna dig en timme med stefan i veckan, han är ju ändå du trogna sidekick!

Kommentera

Publiceras ej