I behov av boost

1kommentarer

Har kört fast lite när det gäller träning, främst löpningen. Stannar allt oftare kvar i slöläge med latmasken som sällskap när jeg egentligen ska ut och svettas. Att gå till SATS mellan jobb verkar vara det som fungerar just nu. Kanske är det då det som jag ska ägna mig åt? Men med två halvmaror coming up känns det inte som det ultimata träningsupplägget just nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra?

Att shoppa lite nya träningssaker brukar fungera som en bra boost för träningssuget. Men jag kan inte komma på vad jag skulle köpa?

Att ha en mara att se fram emot har också två gånger gjort sitt för träningssuget. Ska jag alltså anmäla mig till någon höstmara? Men om inte Broloppet, ett lopp jag velat springa i flera år, hjälper...

En tävling/utmaning av något slag? Lolly -Är du på någon utmaning med hjälp av Nike+? Någon, vem som helst, som skulle kunna tänka sig någon form av stegtävling/km-tävling/puls-slag-tävling (vem får ihop högst siffra genom att räkna ihop alla minuter de befunnit sig i pulszon 3 och 4 typ eller nåt sånt)?

Eller så låter jag bara kroppen styra mig bort från vårsolen, in i SATS lokaler tills den tar sitt förnuft till fånga..?

1 kommentarer

Lisa

12 May 2010 17:44

Alltid redo! kanske varsin veckoutmaning? eller ett annat mål? jag är med på allt (nästan) :)

Kommentera

Publiceras ej