I väntan på John Blund

0kommentarer

Idag fick jag mer energi efter jobbet än jag hade innan. Älskar att hela tiden bli överbevisad i mina trista "det här går aldrig"-tankar. 

Nu är kvällens Biggest Looser avklarat, bara ett endaste kvar nu. Hade Linn lite som favorit men nu håller jag tummarna för hennes tvillingsyster Maria. Nästa vecka avögrs det och jag kommer sitta klistrad som vanligt.

Veckans matkasse från Linas är levererad och inplockad i skåpen också. Lite spänd på Pumpa- och sötpotatissoppan som står på veckans meny. Kan verkligen rekommendera Linas Matkasse till er som bor där det går att få! Vi har gjort om vissa av recepten de veckor vi inte har leverans och några har redan blivit favoriter i vardagsmenyn.

Sängen är bäddad med rena lakan och väntar på mig. Ska ta och plugga in lite podradio i väntan på John Blund, tror inte han är långt borta ikväll...

Kommentera

Publiceras ej