OJ!

0kommentarer

Ja, mitt första ord idag. Uttalades när jag vaknat och kollade på mobilen vad klockan var. Väldigt längesedan jag sov till halvelva kan jag säga! Visst var det skönt, absolut! Men jag gillar inte när det blir så lite förmiddag kvar. Nu har jag bara varit vaken en timme och det är typ en halvtimme kvar till lunch liksom.

Jaja, inte som att jag hade något jag skulle göra på förmiddagen ändå. Eller hade lite tankar om en promenad innan ag ska sätta mig på bussen ut mot småstaden och årets lutfiskmiddag hos Svärmormor. Men nu är det någon slags snöregn ute så jag tror inte den blir av ändå.

Nej, ska ta och se om jag kan få huvudvärken att gå över om jag dricker lite vatten. Går åt väldigt mycket vatten just nu men kanske är samma orsak till det som det enligt någon är till finnarna...

"För mig kom de med magen och försvann med magen. Bokstavligen när magen försvinner, inte alltid när bebis föds med andra ord:)" -Anonym om Less

Kommentera

Publiceras ej