Försöker ta det lugnt

0kommentarer

Så sade kroppen ifrån igår igen. Kallsvett som rinner över hela kroppen och flimmer framför ögonen är ingen trevlig upplevelse. Lägg till lite magont och illamående så har du mig igår förmiddag. Befann mig lämpligt nog på ett sjukhus och blev skickad till en himla gullig kvinna där som kollade alla värden av värde och lyssnade på det som finns att lyssna på i kroppen. Efter att både hon och jag kunde konstantera att allt var bra förutom att jag mådde dåligt åkte jag hem och lade mig och sov i fyra timmar.

Idag hade jag bestämt mig för att åka direkt hem efter jobbet. Inget träning, ingen liten sväng förbi någonstans för att fixa någonting utan bara direkt hem och ta det lugnt. Fick bråka lite med mig själv men lyckades ta mig raka vägen hem och har sovit två timmar på eftermiddagen idag.

Det är skönt att ta det lugnt men varför är det ändå på något sätt så svårt?

Kommentera

Publiceras ej