Lite slut som artist

1kommentarer

Känner mig så trött. Kan vara lite självförvållat faktiskt. Mycket jobb och speciellt på kvällstid det senaste och det närmaste, men som sagt det kan vara lite självförvållat faktiskt.

Min iopod shuffle har gått sönder också. Går inte att synka den med datorn och går inte att få den att spela upp låtar. Väldigt trist då den länge varit mitt sällskap både i löpspåret och på SATS. Ska se om jag kan hinna förbi någon Applestore och fixa en ny.

Behöver verkligen ta tag i min jack-issue också. Den där jackan jag rekat gick vid närmare granskning bort eftersom pälsen på luvan inte gick att ta bort. Jaja, får köra med windstopper under skinnjackan några dagar tills jag får tid att lösa det hela.

Nej, nu är det tandborstning och sedan iväg mot arbetsdagen.

1 kommentarer

Hanna Z

07 Oct 2010 11:53

Det tycker jag:)

Kommentera

Publiceras ej