Sopplunch

3kommentarer

Tränat en sväng under förmiddagen och nu äter jag en väldigt god soppa till lunch. Funderar om jag ska bjuda er på receptet eller om jag ska hålla det för mig själv och istället bjuda in till sopplunch. Passar väl bra såhär på hösten? Tänker att vissa kanske vill byta böcker igen, någon annan har lite saker som behöver fraktas hit och en tredje kanske kan ta den där kaffen som vi pratat lite löst om till efterrätt. Den som känner sig träffad kan ju bara osa liksom. Eller förresten, den som inte känner sig träffad men ändå skulle kunna tänka sig en sopplunch kan väl osa den också.

Tror jag gör så!

Ska sörpla vidare här och sedan drar även denna arbetsdag igång...

3 kommentarer

Kollegan

05 Oct 2010 14:59

vet inte vilken kategori jag räknas till :) Låter trevligt med sopplunch o byte av böcker! Nu när jag äntligen kan läsa vilka böcker jag vill med gott samvete utan att ha auktorisationen hängande över mig. Kram

Trean

05 Oct 2010 20:54

Känner mig träffad! När?

Anonym

05 Oct 2010 21:51

Jag känner mig också träffad, kaffe kaffe och böcker böcker...förlåt att det inte blev nåt fika imorse, jag fick så väldans mkt att fixa med här efter helgen, hur EN helgs jobbande kan göra att man kommer så väldans efter med en massa ärenden verkar ju lite knasigt men så blev det tydligen...en morgon tränings-kaffe-fika står absolut next på schemat iaf! kram! Åsa

Kommentera

Publiceras ej