Vårvindar friska

1kommentarer

Det mullrar av blåsten. Vi har precis kommit hem, haft en riktigt bra dag idag efter några uttråkande dagar i hemmet. Vi tog oss iväg till SATS och ett steppass där man får ta med bebisen in i salen. Jag tyckte det var väldigt härligt, Killen tyckte det var spännande i sisådär trettio minuter av sextio möjliga. Men han kommer få fler chanser att bättre på siffrorna!

På väg därifrån kom en liten fråga om vi ville följa Mamman från gruppen till någon Öppen förskola och hög på endorfiner skyndade jag hem för att skölja av den svett jag ändå hunnit pressa fram där (som sagt, ett år sedan marathonform -känns väldigt avlägset!) och sedan iväg igen. Tyvärr (?) var den där Öppna stängd och vi hamnade på ett Cupcake-ställe som jag gärna tar med första bästa frivilliga till så snart h*n vill! Anmälan är öppen skulle man kunna säga. Hon har koll på fikerier den där Mamman från gruppen...

Nu är det väl dags för de vanliga eftermiddagsbestyren, lite fix och lite middag... Önskar jag sett det här innan jag bestämde mig för köttfärssås och spagetti!

1 kommentarer

Lina

08 Apr 2011 11:59

Ni måste prova, det var så gott! Ha en fin helg! Kram

Kommentera

Publiceras ej