Åskmoln och gullungar

1kommentarer

Igår vaknade jag och kände mig som ett åskmoln i humöret. Det där molnet blev bara mörkare och mörkare i takt med att klockan tickade på. Tänkte att det är lika bra jag hoppar av den där promenaden med Kollegan och hennes mammagruppskompis. Kände mig inte alls som något trevligt sällskap.

Så blev ändå mitt svar ja när sms:et om tid och plats kom och jag trampade iväg. Och visst var det precis vad jag behövde. Snabbt fick jag lite positiv energi och humöret steg. Inte ens dippen efter upptäckten att vagnkudden tappats någonstans på stan blev långvarig tack vare en viss liten herres glädje över att få åka buss ståendes. Sådan hämningslös glädje smittar ända in i hjärteroten!

Gullungar

1 kommentarer

Kollegan

28 Aug 2011 00:21

så söta dom är! tur att dom kan få en på så bra humör :) inte alla som kan få mig att kliva upp sex på morgonen med ett leende! ses snart igen. kram

Kommentera

Publiceras ej