På promenad genom stan

2kommentarer

Har trots nästäppa och hosta försökt komma ut lite på upptäcktspromenader. Vad jag redan nu kan konstantera är att jag fortfarande inte gått i en enda backe, varken uppför eller nerför. Jag tror inte ens jag hittat en slakmota faktiskt. Undrar just hur man genomför backträning? Slipper man den?

Innan jag flyttade hit var det många som sa hur trevlig den här staden är. Och ja, det är nog så. Idag till exempel körde jag så gott som rakt in i en dam med fyrhjulingen på en bred folktom trottoar och hon blev inte ens arg. Jag väntade mig en utskällning men hon bara skrattade åt bådas vår ouppmärksamhet. Galet ovant!

Att staden är mångkulturell och kontinental vet jag inte om jag hunnit märka av. Skulle vara att bilar inte stannar vid övergångsställen då, det känns lite som utomlands...

2 kommentarer

Lisa

16 Dec 2011 21:46

Trappträning i turning torso kanske kan funka lika bra? :)

carro

18 Dec 2011 21:40

Därav tecknet "malmö"... ;)

Kommentera

Publiceras ej