Idag...

1kommentarer

...har vi haft lunchbesök. Kollegan med sin lilla gosse kom med mat och hjälpte oss få dagen att gå lite fortare, väldigt trevligt! Mycket bebisprat och lite annat prat senare sitter jag nu här med en fortfarande sovande Kille. Om det inte vore för att jag inte har en aning om när det är matdags nästa gång skulle jag ta fyrhjulingen på en promenad och möta Favoriten när han slutar jobba. Nu vet jag inte riktigt om det blir pannkaka av alltihop ifall jag chansar och ger mig ut... Vore väl ingen fara om pannkaka kunde mätta men...

Kanske får ta en extra lång promenad imorgon istället, eller så chansar jag... Cliffhanger!

1 kommentarer

carro

24 Feb 2011 21:03

tjoho! Har du funderat på lösen? ett namn skulle nämligen vara spännande att få höra ;) kram

Kommentera

Publiceras ej