Provar något nytt

0kommentarer

Tänkte innan Killen kom att nätterna skulle bli vakna och frukostarna tidiga. Men det är mycket som inte blir som man tänkt sig. Inte för att någon här sover hela nätterna men det är inte alls så illa som jag föreställt mig. Frukost har vi sällan ätit före tio. Spelar väl ingen roll när vi ändå är lediga allihop och inte har speciellt mycket för oss om dagarna men jag har aldrig gillat korta förmiddagar. Och följden av sen frukost är just kort förmiddag.

Så idag provar jag något nytt, mitt i allt det nya. Gick upp efter Killens första frukost mellan sex och sju istället för att somna om till andra frukost vid nio (som sedan inte är färdig förrän framåt tio...). Nu hoppas jag bara att Favoriten också kommer upp så vi kan ge oss ut på en promenad, annars somnar jag nog före lunch.

Kommentera

Publiceras ej