Småkok

1kommentarer

Är lite sådär halvtrist väder idag, eller inte. Var ut en sväng och hade spetsat mig på en promenad men så blev det sådär så man inte vet om det kommer stanna vid några enstaka regndroppar eller om det eskalerar till regelrätt regn. Nöjde mig med en tur till Ica och hem igen.

Inte så mycket att göra idag. Brukar kunna fördriva lite tid med att promenera till Sats och träna lite men så ska ju Killens farfar komma i eftermiddag. Tanken är att jag ska hitta på något så han får öva sig på att barnvakta. Frisören var en tanke men nu blir det nog istället så att jag kommer smita iväg och träna.

Long story short: Det blev purékok här idag... Nu är det dags att mixa mangon! Jag kan inte rå för men jag tycker det är roligt att koka och mixa och lägga i små burkar. Men absolut köps det färdigt på burk också -lagom är bäst!

1 kommentarer

Lisa

20 Jul 2011 20:16

kanske låter lite snålt, men vad blir billigast? detta är en seriös fråga alltså, även faktiskt det kanske inte låter så... hehe.

Kommentera

Publiceras ej