Det här med rutiner igen...

0kommentarer

...har några dagar försökt mig på det här med rutiner. Kändes som det kanske ändå kunde vara bra att undvika övertrötthet och vrålhunger med hjälp av rutiner. Började med att skriva lite dagbok i början av veckan när jag var lite halvsjuk och vi ändå bara lallade runt för oss själva. Det gick ju bra och allt var frid och fröjd.

Sedan blev jag frisk, vi tog och träffade några Mammor, vi åkte iväg och spenderade dagen med Svärmor och Svärmormor och jag kom inte ens så långt som att skriva dagboken eftersom jag glömde kolla vad klockan var när det åts eller somnades eller vaknades. Det gick ju bra ändå och allt var frid och fröjd.

Så nu tror jag vi skrotar dagboken men fortsätter med vår allra första lilla rutin som är gröt-mellis klockan tio. Fast igår blev det klockan nio...

Kommentera

Publiceras ej