Karius och Baktius får se upp!

1kommentarer

För ganska länge sedan slutade min eltandborste att fungera. Eller egentligen gjorde den precis raka motsatsen faktiskt, det gick inte att stänga av den. Sedan dess har jag borstat så att säga manuellt och i början beklagade jag mig över att det inte kändes riktigt rent men med tiden vande jag mig.

Så igår kom Favoriten hem med en påse från Elgiganten innehållandes en ny eltandborste. Nu är jag åter påmind om vilken skillnad det ändå är! Kanske bara jag som är dålig på att använda vanlig tandborste men tycker aldrig att munnen känns riktigt ren ens direkt efter borstning. Med eltandborsten däremot "behåller jag den nyborstade känslan"....

Så tack allra bästa Favoriten för att du kommer med vardagspresenter bara sådär ändå! För det älskar jag dig nästan lika mycket som min nya tandborste.

1 kommentarer

caroline

24 Jun 2011 19:13

Precis samm hände med vår eltandborste! (Obs! vi har en station, men med två borstar).



Har nu vant mig vid den vanliga tandborsten, men jag vet att jag kände samma som du precis när det "hände". Samma sak om man byter borsthuvud på eltandborsten - en helt nyyy känsla!

Kommentera

Publiceras ej