Ihopfösta

1kommentarer

Idag har jag varit på den mest framtvingade träffen i mitt lilla liv tror jag. Det var damen på BVC som tvingade oss mammor i föräldragruppen att bestämma en dag vi skulle ses. En väldigt trevlig lunch blev det av det hela i alla fall. Gick hem med lite bytta telefonnummer och en promenaddate bokad senare i veckan, kanske inte så tokigt att bli ihopföst på det där sättet ändå.

På vägen hem lämnade jag tillbaka filmen vi såg igår och så slank jag in och köpte en tröja, lika som jag har fast annan färg. Med Ginas prislappar kan man alltid köpa flera i olika färger.

Nya favorittröjan, längtar tills det räcker med den och skinnjackan!

1 kommentarer

Kollegan

22 Mar 2011 07:16

Kanske inte är så dumt med dom där träffarna ändå.. Du får berätta mer så kanske jag blir lite mer positiv :) Ytterligare ett plagg vi har lika ser jag. Kram

Kommentera

Publiceras ej