Ny look

2kommentarer

Vårstädat lite här på bloggen. Vad tycks? Har även nytt program att leka med bilder i, kanske får ni se resultat av det framöver.

Nu väntar vi fikabesök, Svärmor och hennes gubbe. Hoppas de vill ut i solen på promenad eller att de inte stannar superlänge så vi kan komma ut när de åkt. Klart det är kul att de kommer men man vet inte, solen skiner kanske bara idag och att passa på har blivit lite av min nya grej.



Kanske undrar ni vad som hänt med promenadprojktet denna vecka... Jo, men jag gjorde ju ett försök lite söderöver i veckan men började med isgata och slutade med att jag hamnade åt helskotta fel så får ta upp det där i veckan igen. Insåg när jag bläddrade i boken att jag i väldigt trevligt sällskap förra söndagen ovetandes gick hela två av promenaderna på en gång. (Pollys mamma: En på var sida om den där hemska bron som jag fortfarande ber om förlåtelse för!).

2 kommentarer

Lina

20 Mar 2011 21:05

Visst är det ett roligt program! Och väldigt användarvänligt eller vad man kallar det. Tack för tipset om vattenstämplarna, ibland är man lite för nära för att se vad man har framför näsan :) . Hoppas ni haft en fin helg! Kram

Pollys mamma

21 Mar 2011 21:44

Ha ha :-D

Är, som jag sa på söndagskvällen, absolut inget att be om ursäkt för! Känns häftigt att jag klarade det. Ta åt dig av äran! Både fysiska å mentala broar är svåra att ta sig över, så jag ska tänka på Västerbron då mina gråa dagar kommer.

Kramkram

Kommentera

Publiceras ej