Om ingenting alls egentligen

0kommentarer

Idag har lilla Mamma kommit och hållit oss sällskap under förmiddagen. Väldigt uppskattat!

Nu är vi inkomna från ett litet varv i solen och Killen ligger och grymtar i fyrhjulingen. Brukar betyda att han vaknar snart, eller inte... Vi får se. Blev väldigt mycket bättre med lammskinnet och filt än åkpåsen i alla fall, nu vill jag nästan krypa ner där själv. Tänk att krypa ner och låta solen värma ansiktet genom "hålet"... Nej, jag hänger inte för någon filt! Lite sol på kinderna gör gott!

Kanske ska ta mig en kopp kaffe och så en liten kaka, min nya last Ballerina Kladdkaka. Vill inte bli en sådan som nöjde sig så fort hon blev av med nästan alla gravidkilon men en kaka hit eller dit?! Och nästa vecka börjar jag ju träna igen, L-Ä-N-G-T-A-R!

Japp, så får det bli, kaffe och kaka... Om jag kommer så långt. On-knappen på kaffemaskinen brukarn nämligen även ha en off-funktion på Killens sömn.

Kommentera

Publiceras ej