Var bara tvungen

1kommentarer

Blev trött på att inte ha något klä på mig (garderoben har ju inte uppdaterats med annat än långa linnen, långa koftor och tights de senaste månaderna) och gav mig iväg på klädesjakt. Egentligen ville jag vänta tills alla kilona är borta men eftersom nu tillräckligt många för att jag ska komma i min vanliga storlek är det så ser jag ingen anledning att vänta längre. Hittade lite till min egen överkropp, underkroppen får vi vänta lite till med tror jag...

Såklart letade jag mig fram till den där hörnan längst in i butiken också (dessutom en helt annan butik än jag handlade till mig själv i...). Varför just den hörnan ligger längst in funderar jag över, inte praktiskt när man kommer med sin fyrhjuling som snabbt förvandlas till kräftkokargryta men trots det hittade jag en del jag omöjligt kunde lämna kvar där på krokarna!


1 kommentarer

kollegan

20 Mar 2011 12:32

den är ju så söt den där grå dressen.. men tyvärr passar den inte vår kille eftersom den bara finns i små storlekar. Han ligger nu o myser i en storlek 74, herre gud vad fort han växer! Hemresa i em så i veckan är vi redo för promenader :)

Kommentera

Publiceras ej