The Dark Side

1kommentarer

Vaknade på fel sida idag. Inte alls roligt att behöva be om ursäkt för sig själv och sitt beteende innan klockan ens blivit förmiddag. Men en sådan dag blev det visst idag. Ingen har gjort något som helst fel och alla har ändå fått varsin skopa av mitt dåliga humör. Men det kan väl bara bli bättre då, med en sådan dålig start.

Idag står endast en enda sak på schemat. Det kräver samarbete och kommunikation, inte småtjaffs över ingenting alls mer än att jag vaknat på fel sida. Så tror jag tar en kopp te och sedan åker lådorna fram för här ska PACKAS!

1 kommentarer

Lina

19 Nov 2011 14:23

Vissa dagar börjar bara inget vidare men då kan dem ju som du säger bara bli bättre. Lycka till med packandet! (Förresten där här är en lång parantes men apropå det the dark side. Så kom en överförfriskad man fram till mig på cykel (vingligt) när jag väntade på bussen härom dagen. Det visade sig att han "bor" i den busskur som jag brukar stå och vänta vid. Han bromsade in cykeln ungefär en cm framför mina fötter, spännde ögonen med pupiller från en annan värld i mig och frågade "Are you scared of the darkness?" Svar ja! jag är mycket rädd! ;) och då är ändå mitt smeknamn vissa dagar i månaden the dark side. Kram

Kommentera

Publiceras ej