Vilken slutsats drar du?

3kommentarer

Fick för mig att vända upp och ned på skötväskan och se vad som trillade ut. Där bland tomma näsduskpaket, blöjor, våtservetter, majskrokar och vantar låg det som jag förlitat mig på som extra ombyte åt Killen om olyckan skulle vara framme. Det var ett tag sedan jag packade ner den lilla t-shirtbodyn med tillhörande (numera för kort) tunn sommarbyxa! Av detta kan man dra flera slutsatser:
  • Killen växer ur kläder väldigt fort. (då bortser vi från det där med att ombytet kom från sommarkollektionen)
  • Jag borde uppdatera skötväskan oftare, inte nöja mig med att fylla på blöjor och majskrokar.
  • Jag kanske inte ens behöver ha ombyte i skötväskan eftersom att Killen inte verkar vara den olycksdrabbade sorten?

3 kommentarer

Trean

11 Nov 2011 18:12

Ta för guds skull inte bort ombytet!! Då och ingen annan gång kommer till och med en för liten t-shirt vara en räddare i nöden!!

Å andra sidan så löser sig det mesta på något vis. Minns en julafton, en liten tjej som åkte hem från kyrkkaffet i kill-kusin's stora långkalsonger och urvuxna t-shirt...



KRAM!

c

11 Nov 2011 19:55

jag tycker numer 3. Welcome to the wild side!

Lina

14 Nov 2011 10:52

Slutsats nr 2 (provade nr 3 själv kaxigt nog, never again)...

Kommentera

Publiceras ej