Pinsamt

1kommentarer

Internet har varit avstängt. Tydligen blir det så om räkningen försvinner i visningskaos och byrålådor. Tycker faktumet att vi betalat två månaders räkning efter den vi missade borde vara en förmildrande omständighet men det var visst bara jag. Men nu är allt betalat och det pinsamma problemet ur världen!

Sitter och tuggar i mig det sista av frukost-yoghurten, har precis morgonsprungit och ska snart hoppa in i duschen. idag väntar jobb och jag känner mig faktiskt pigg!

  • Ett vanligt bara springa pass +några styrkeövningar
  • Ett lite snabbare pass
  • Ett lite längre lugnare pass
(Förra veckans löpning gick bra om man ser till antalet pass. Det sista som skulle varit lite längre blev dock istället en runda på fem kilometer med vagnen. Måste komma igång med långlöpningen!)

1 kommentarer

Kollegan

18 Oct 2011 19:07

Anmäler mig som barnvakt så du kan springa dom där långa passen :)

Kommentera

Publiceras ej