Så liten del av mitt liv mätt i tid...

3kommentarer



Så stor del av mitt liv mätt i kärlek...

3 kommentarer

Lina

20 Oct 2011 21:08

Åh vilken fin bild!

carro

21 Oct 2011 09:07

Åhhh. Jag älskar dig också!!! ;)



Nä då. Vilken superfin bild! Känns som canvasvarning på den.

kram

Hanna Z - Mamma till Elliot

21 Oct 2011 20:24

Fattade först inte vad du menade utan fick läsa kommentaren tre gånger innan poletten trillade ner, haha. Men nej det finns inget hål i vår åkpåse heller, men jag har inte ens tänkt på det då vi ändå inte använt den där grejen mellan benen då vi haft lammskinnet hela tiden vi haft sittdelen, och i lammskinnet var det inga hål så jag gjorde själv och gjorde aldrig för den grejen då jag inte tyckte den behövdes. Så som sagt, det hade jag inte ens reflekterat över!

Kommentera

Publiceras ej