Ny taktik, god god middag och löpköpsug

0kommentarer

Tog mig an ett besök på sats idag. Det innebär ju att lämna Killen på minisats vilket inte gått sådär lysande de senaste gångerna. Men peppad av snabb-och-glad-taktiken tog jag några djupa andetag inför tårkalaset. Kanske för att jag hade en taktik som jag trodde på och kanske för att det faktiskt är en bra taktik gick det bra! Klart han blev ledsen men det hade gått över snabbt och det var ett glatt "eeej" (=hej) jag fick när jag kom tillbaka.

Gjorde så godaste middagen på länge idag! Något som jag sett en bloggare göra och blivit himla sugen på. Att det sedan stod lite här och där att det var en favorit hos småkids belv avgörande. Potatisgratäng med köttfärs. Supergott! Synd att Killen inte ens tog en smakbit. Men desto mer till mig då! Gjorde en ganska mycket så det finns ett tag.

Fick syn på att "mina" löparskor kommer i en förfärligt snygg färg den här våren... 200-kilometers-reward kanske?! Bara 11,5 kilometer kvar...

Kommentera

Publiceras ej