Jodå, jag kom iväg

2kommentarer

Det blev några kilometer idag i alla fall. Gillar att man i Nike+ appen kan ställa in mål i förväg, det hindrar i alla fall mig att svänga av någon korsning tidigare än vad man egentligen "ska" och därmed korta rundan några larviga hundratals meter. Skulle behöva få till ett längre pass den här veckan också, hoppas latmasken är mätt imorgon så det inte blir så motigt att komma ut.

Skaffade förresten vårjacka idag så nu längtar jag efter dagar med temperatur kring tio grader och sol.

Idag knallade Killen för första gången runt själv i lekparken, han blir så stor min lilla bebis. Jag hinner inte med riktigt känner jag. Kan säga att vindfleeceoverall är väldigt bra här i blåseland men lika opraktisk i sandig lekpark. Det blir som motsatt effekt än vatten på en gås kan man säga.

Nu är det i alla fall mello och semla som gäller!

2 kommentarer

carro

26 Feb 2012 16:31

fleecefodrat regnställ är super! De vi köpt från ullared för typ 200 spänn har varit super. Men finns dyrare, helt okej, på lindex också :)

Pollys mamma

26 Feb 2012 19:19

Kan även rekommendera skaloverall. Perfekt när dom är så små att de kryper å krälar lika mkt som dom går - ingen glipa i midjan.

Challe hade en sådan i höstas som vi köpte på Kappahl i deras märke Kax. Den va toppenbra! Bara att stoppa under önskad mängd kläder under. Tror att den skulle vs toppen i blåsiga malmö :)

PoP har ju även samma variant, men med en Kappahl-kupong i min plånbok blev mitt val enkelt ;)

Lindex har oxå har jag sett.

Eller så skickar jag ner vår gamla ;)

Kommentera

Publiceras ej