Så det så!

1kommentarer


Hade planerat allt så bra! Sats/Minisats direkt när de enligt vad jag läst (fel) på hemsidan öppnar, en halvtimmes intervallträning, kl-tio-mellis, sova-vagnen-promenad.
Framme vid sats, de öppnar först om en halvtimme...inte heeela världen, vi går och gungar lite, äter frukten ute i solen och så promenerar jag så Killen ska somna. Och jag promenerar och promenerar, lite till och lite till... Kanske bara bort dit och tillbaka, det räckte visst inte heller. Nu bara går jag den här gatan tills han somnar sen vänder jag.
Tillbaka på sats med sovande Kille som vaknar redan i receptionen av tjejens glada välkomnande. Minisats är fullt, de första berälknas gå om en timme. Varför skulle jag envisas med att söv-promenera?!
Så nära att gå hem igen men om inte stormen emil är någon ursäkt är väl inte ett fullt minisats det heller? Går till nästa sats, där Finns plats på minisats och jag springer min halvtimme.
Så det så!

1 kommentarer

ettans halva

09 Jan 2012 07:45

Ni är så härligt envisa i eran träningshysteri du och dina syrrer + en och annan syster dotter

Kommentera

Publiceras ej