Tog en runda

1kommentarer

Gick runt här hemma och var lite allmänt PMS-bitchig sådär. Var lite anti det mesta och hade ingen större lust med någonting. Så snörande jag på mig skorna och pluggade i lite ny musik i lurarna. Sprang tills huvudet var tömt och Gud så skönt det var! Utan mål bara tog jag den väg som dök upp framför mig. En bit gick längs med havet, på stranden, tång och sand under sulorna, tungt och jobbigt sådär så mjölksyran kommer krypande -bästa botemedlet.
Tolv kilometer senare hade vägen lett mig hem och Favoriten och Killen slapp ha mig fräsandes här hemma.
Nu har jag sett klart på Mot Alla Odds på SvtPlay. Rekommenderas!!! Killen stämplade ut redan kvart över sex idag så kvällen blir riktigt lång känns det som. Ska tände mysbelysningen och slå på en film.

1 kommentarer

Lina

31 Jan 2012 21:59

Det blev en pw på bandet ikväll till just " mot alla odds". :)

Kommentera

Publiceras ej