Blä

2kommentarer

Jag vet inte varför jag på det senaste gnällt och gnällt här men det är bara att hålla till godo!

Idag är nummer ett på klagolistan halsen som är sämre, gör ondare och kliar mer. I övrigt är jag frisk och kry som en nötkärna vilket i och för sig är skönt men samtidigt, vad tusan är det som halsen missat att resten av kroppen kommit överrens om?

Resten av klagolistan känns privat och kan väl kanske sammanfattas på något fyndigt sätt...

Istället väljer jag att försöka tänka på allt jag har att se fram emot den närmsta tiden!
  • trevligt kvällsfika i veckan
  • förhoppningsvis möbelinköp i helgen som kan skapa lite mer hemkänsla här i vår fortfarande väldigt ofärdiga och väldigt omysiga lägenhet, vi är långsamma när det kommer till sådant här!
  • besök av barnvaktshjälp nästa vecka
  • möta upp lillasyster över en kopp på starbucks Kastrup för att sedan flyga hemåt småstaden
  • stanna i småstaden över en vecka
  • ledig tid med min lillfamilj
  • Norge-resa
  • mamma-besök
  • Norge-besök
  • Årlig Göteborgshelg
  • Solsemester

I väntan på allt har jag i alla fall lagt ner socker-onyttighets-grejjen och invigde igår cupcake-recept och formar. Smarrigt värre! Och då gjorde jag ändå bara själva bullen utan frosting. Och ikväll ska jag bannemej ha en caramel-macchiato innan jobbet! Så kanske jag under dagen hugger en av alla stans snickers som legat och ropat på mig den senaste tiden...

Men nu ska jag se om Killen vill ha sällskap i morgonsoffan. Tycker det blivit lite väl mycket tv-nörd över honom det senaste, eller dvd-nörd kanske. Och vem bestämmer hur mycket han tittar? Jo, det är ju jag det... Men ser det som att alla de andra timmarna av dagen tittar han ju inte så vad gör det om han ser lite teletubbies en stund eller två? Men tips på vad man liksom hittar på att sysselsätta en ett-åring med mottages tacksamt!

2 kommentarer

Smuk Som Et Stjerneskud

20 Mar 2012 22:15

Istället för snickers så hittade jag detta recept, och tänkte på dej och nutellaburken du har ;)



http://bakverkochfikastunder.blogspot.com/2012/01/nutellarulle.html

Lina

22 Mar 2012 09:33

Fingerfärg? Riva ut allting ur ett köksskåp och slamra med burkar och kastruller. Eller en promenad och mata fåglar och titta på pinnar och kottar kanske. Skönt att ha mycket skoj att se fram emot! kram

Kommentera

Publiceras ej