Det måste ha varit som värst

0kommentarer

Vet ni att jag idag inte har haft ont i varken axel eller nacke. Det känns men gör inte alls ont! Betyder det att den där mama-boot-campträningen igår var så bra? Kan ju försöka få till sådan i alla fall en gång i veckan i fortsättningen då... Kanske gjort sitt till att jag de senaste dagarna låtit Killen gå själv när tillfälle finns, han kan ju faktiskt! Dock går han så att säga med bestämdhet sin alldeles egna väg och om inte det är den som för oss dit jag tänkt kan jag kämpa med hur många "kom", "här går vi", "titta!" och fasta tag i hans lilla hand som helst utan önskat resultat. Där är det till att lyfta upp helt enkelt. Kanske ska Favoritens massage nämnas också, väldigt tacksam över den!!!
Nej, nu kanske vi ska ta och påbörja tvagning, ombyte och nattning av trött Kille... Sen får vi se om det kan bli lite filmmys innan jag tar tidig kväll eftersom jag imorgon ska JOBBA!

Kommentera

Publiceras ej